arrow close icon-chevron-left icon-chevron-right icon-twitter icon-facebook icon-linkedin icon-zoom icon-trash icon-user icon-cart icon-search icon-chat
Fullservice ondersteuning bij uw import- en exportzaken

Import en export servicedesk

Servicedesk voor import en export

U kunt bij de import en export servicedesk van Beurtvaartadres terecht voor hulp bij, en alle operationele vragen over de douaneaangifte. U krijgt van ons antwoord in begrijpelijke taal. Het servicedesk-team staat direct in contact met de douane, zo lopen uw im- en exporttrajecten nooit vertraging op.

Bereikbaarheid servicedesk

Onze import en export servicedesk is op werkdagen van 7.00-19.00 uur bereikbaar, per e-mail, online chat of telefonisch: 088-55 22 152.

De import en export servicedesk staat in logistiek Nederland bekend om hun expertise op het gebied van douaneregelgeving. U kunt terecht voor onderwerpen als:

  • Vergunningen en
  • Douaneaangifte
  • Administratieve vraagstukken
  • (Internationale) wetgeving
  • Goederen- en bescheidcodes
Kom je zelf niet uit de aangifte? Dan ben je met één telefoontje bij de juiste Beurtvaartadres-specialist.
Dimitri de Bruin customs specialist Wilhelmsen Ships Service Lees hier klantervaringen

Zo werkt het

Onze import en export servicedesk is bemand met specialisten die gezamenlijk meer dan 50 jaar im- en export kennis en ervaring hebben. Geen vraag is ons te gek. Wilt u gebruik maken van onze diensten? Zo werkt het:

  • Voor mkb-bundel, douane en KvK-softwareklanten van Beurtvaartadres is gebruik van de servicedesk gratis.
  • Gebruikt u geen software van Beurtvaartadres dan heeft u voor € 480 per jaar een onbeperkt servicedesk-abonnement. Elke dag van 7.00 tot 19.00 uur kunt u met eerstelijnsvragen bij ons terecht.

Servicedesk-abonnement

Voor een vast bedrag van € 480,- per jaar heeft u een servicedesk-abonnement. U kunt dan onze douane-experts onbeperkt om advies of hulp vragen.

Servicedesk regelt óók uw KvK-certificering en legalisering

Wie handelt buiten de EU kan in aanmerking komen voor vermindering of vrijstelling van invoerrechten. Daarmee kunt u flink besparen. Hiervoor heeft u preferentiële certificaten nodig (EUR.1 en EUR-MED). Met een niet-preferentieel certificaat (Certificaat van Oorsprong) toont u de herkomst van uw goederen aan en het bepaalt of uw goederen het land van bestemming in mogen.

Onze servicedesk kan de aanvraag van de juiste certificaten en legalisatie voor u compleet uit handen nemen. U heeft geen servicedesk-abonnement nodig om van deze dienst gebruik te maken. 

Vraag direct uw CVO, EUR.1 of EUR-med certificaat aan

U kunt uw handelsdocumenten op twee manieren ontvangen: per e-mail (30 euro per certificaat) of per post (50 euro per certificaat).

Chris Vandeuren
Chris Vandeuren
Customer Service medewerker Im- en export