arrow close icon-chevron-left icon-chevron-right icon-twitter icon-facebook icon-linkedin icon-zoom icon-trash icon-user icon-cart icon-search icon-chat

Loop geen vertraging op – ga digitaal communiceren met de KvK

De Kamer van Koophandel (KvK) wil processen verder digitaliseren, waaronder de afhandeling van exportdocumenten. Door de maatregelen die de organisatie treft, gaan fysieke aanvragen waarschijnlijk langer duren. Regelt u de aanvraag van uw exportdocumenten nog per post? Ga digitaal en voorkom vertraging.

Wat gaat er precies gebeuren?

Op vier KvK-locaties worden exportdocumenten nu nog fysiek afgehandeld. Volgens de KvK kan dit efficiënter in twee krachtige teams. Daarom voegt de organisatie vier kantoren samen tot twee, in twee fases. Begin maart fuseren de kantoren Arnhem en Eindhoven. Verloopt dit soepel, dan volgen de kantoren in Rotterdam en Amsterdam.

Maak de digitale stap

Ondernemers die hun exportdocumenten nog per post aanvragen, gaan wat merken van de samenvoeging. De verwerking gaat iets langer duren. Wilt u geen vertraging oplopen, communiceer dan vanaf nu digitaal met de KvK. Op die manier kan de organisatie u steeds beter en efficiënter online helpen, net als andere instanties.

Wilt u de stap naar digitaal maken? Beurtvaartadres ondersteunt u graag. Met onze aangiftesoftware maakt u snel een betrouwbare verbinding met de software van de KvK. Loopt u vast, dan helpen de experts van onze Servicedesk u graag verder. Zo doet u uw aangiften digitaal en loopt u geen onnodige vertraging op.