arrow close icon-chevron-left icon-chevron-right icon-twitter icon-facebook icon-linkedin icon-zoom icon-trash icon-user icon-cart icon-search icon-chat
Fullservice ondersteuning bij uw import- en exportzaken

Servicedesk voor import en export

Onze servicedesk voor import en export staat klaar voor al uw vragen. Ook ondersteunen we u graag bij uw Brexit-vraagstukken. 

Servicedesk voor import en export

Vragen over of hulp nodig bij uw import- en exportvraagstukken? Dan bent u bij de servicedesk van Beurtvaartadres aan het juiste adres. U krijgt van ons antwoord in begrijpelijke taal. Zo weet u waar u aan toe bent. Het servicedesk-team staat in direct contact met de douane, zo lopen uw im- en export nooit vertraging op.

Schakel de servicedesk in

U kunt onze servicedesk bereiken op werkdagen van 7.00 - 19.00 uur. Per e-mail, online chat of telefonisch: 088 - 55 22 152.

Onze diensten

Onze servicedesk voor import en export staat in logistiek Nederland bekend om de expertise op het gebied van douaneregelgeving. Wij ondersteunen u graag bij vragen over:

  • vergunningen
  • douaneaangifte
  • administratieve vraagstukken
  • (internationale) wetgeving
  • goederen- en bescheidcodes
Komt u zelf niet uit de douaneaangifte? Dan heeft u met één telefoontje de juiste Beurtvaartadres-specialist aan de lijn.
Dimitri de Bruin customs specialist Wilhelmsen Ships Service Lees alle klantervaringen

Ondersteuning bij al uw Brexit-vragen

Natuurlijk kunt u ook bij de servicedesk terecht met al uw vragen over de Brexit. De Brexit is tot nu toe vooral: algemene adviezen in de media, onduidelijkheid en ‘afwachten maar’... Terwijl snel handelen en duidelijkheid juist noodzaak is.

Beurtvaartadres geeft u die duidelijkheid en zekerheid. U ontdekt precies wat u moet doen. De servicedesk u praktisch 1-op-1-advies: specifiek afgestemd op uw organisatie. 

Kom nu in actie

Met de servicedesk van Beurtvaartadres bent u ervan verzekerd dat uw zaken Brexit-proof zijn, ook bij een harde Brexit. Zorg dat u de boot niet mist!

Zo werkt het

Onze servicedesk is bemand met specialisten: gezamenlijk hebben zij meer dan 50 jaar kennis en ervaring op het gebied van im- en export. Geen vraag is ons te gek. Wilt u gebruikmaken van onze diensten? Zo werkt het:

  • Mkb-bundel-, douane- of KvK-softwareklant? Dan kunt u gratis gebruikmaken van de diensten van de servicedesk.
  • Gebruikt u geen software van Beurtvaartadres? Dan heeft u voor € 480 per jaar een onbeperkt servicedesk-abonnement. U kunt elke dag van 7.00 tot 19.00 uur bij ons terecht.

Servicedesk-abonnement

Voor een vast bedrag van € 480,- per jaar heeft u een servicedesk-abonnement. U kunt dan onze douane-experts onbeperkt om advies of hulp vragen.

Servicedesk regelt óók uw KvK-certificering en legalisering

Handelt u buiten de EU? Dan kunt u in aanmerking komen voor vermindering of vrijstelling van invoerrechten. Daarmee kunt u flink besparen. Hiervoor heeft u preferentiële certificaten nodig (EUR.1 en EUR-MED). Met een niet-preferentieel certificaat (Certificaat van Oorsprong) toont u de herkomst van uw goederen aan. Ook bepaalt het of uw goederen het land van bestemming in mogen.

Onze servicedesk kan de aanvraag van de juiste certificaten en legalisatie voor u compleet uit handen nemen. U heeft geen servicedesk-abonnement nodig om van deze dienst gebruik te maken. 

Vraag direct uw CVO, EUR.1 of EUR-MED aan

U kunt uw handelsdocumenten op twee manieren ontvangen: per e-mail (30 euro per certificaat) of per post (50 euro per certificaat).

Chris Vandeuren
Chris Vandeuren
Import en export servicedesk