Juridisch juist Goede service De beste kwaliteit Compleet assortiment


"Een van de leukste dingen aan mijn werk vind ik het gevoel als ik een klant goed heb geholpen."

Binnen de servicedesk van im- en export bij Beurtvaartadres is Kawita Sardjoe-Singh het nieuwste teamlid en tevens de enige vrouw! Sinds augustus vorig jaar versterkt zij de im- en export servicedesk, waarin zij samen met haar andere collega’s dagelijks vele klanten adviseert en ondersteunt bij het aanmaken van douaneaangiften. In deze blog vertelt Kawita meer over haar rol en ervaringen bij Beurtvaartadres. 

Een vlotte inwerkperiode

Voor Kawita duurde haar inwerkperiode ook niet heel lang of verliep deze moeizaam. Zo is Kawita geruime tijd in de logistiek actief en heeft zij veel declarantenwerkzaamheden uitgevoerd. Voordat zij bij Beurtvaartadres aan de slag ging, was zij jarenlang declarant voor een andere organisatie waarin zij zelf verschillende soorten aangiften heeft aangemaakt. “Mijn inwerkperiode verliep ook wel vrij vlot, omdat dit het vakgebied is waarvan ik vandaan kwam. Enige wat voor mij wat nieuw was, is natuurlijk Shipmentmanager, de douanesoftware. Deze software leren kennen was eigenlijk het voornaamste waarin ik mij moest verdiepen.” aldus Kawita.


Leuk team met gezellige collega’s

Al iets meer dan een jaar is Kawita werkzaam bij Beurtvaartadres. Over de bedrijfsvoering en over haar collega’s heeft ze dan ook veel lof en waardering: “Zo zit ik een heel leuk team met allemaal verschillende mensen en persoonlijkheden. Ook met Ridvan, onze Business Unit Manager, heb ik een fijne samenwerking. Beurtvaartadres als bedrijf zijnde vind ik ook écht een superwerkgever. Op alle fronten heb ik plezier in mijn werk en dus ook in de omgang met mijn collega’s.”

Problemen en vragen over douaneaangiften worden altijd opgelost

Dagelijks staat de servicedesk van Beurtvaartadres vele organisaties te woord bij vragen over im- en export vraagstukken. Zoals uit eerdere blogs al is gebleken, is geen dag hetzelfde bij de im- en export servicedesk. Kawita vervolgt: “De handelingen die ik dagelijks doe, zijn vrijwel altijd identiek. Wel is het zo dat de vragen we van vele verschillende organisaties krijgen, behoorlijk variërend zijn. Een van de leukste dingen aan mijn werk vind ik het gevoel als ik een klant goed heb geholpen. Het doet mij altijd goed als ik iemand met douane technische vragen heb kunnen helpen. Wij doen als team altijd ons best, zodat problemen en vragen bij douaneaangiften worden opgelost.“

Interesse? Neem direct contact op

Kawita Singh-Sardjoe
Im -en Export Servicedesk

Tel 088-55 22 152 E-mail Stuur een mail 

Deel deze post
Labels
Archief


De bouwambities stijgen, maar papier blijft in gebruik