Voor bedrijven die exportdocumenten aanvragen bij de Kamer van Koophandel (KvK) is het digitale certificaat (sleutel) voor elektronische ondertekening voortaan rechtstreeks aan te vragen via Beurtvaartadres.
Waarom heb je een digitaal certificaat (sleutel) nodig?
Als je exportdocumenten zoals CvO’s, EUR.1-certificaten of legalisaties wilt aanvragen bij de KvK, is een geldig certificaat verplicht. Dit certificaat laat zien:
- wie je bent,
- voor welk bedrijf je werkt,
- en dat je bevoegd bent om namens dat bedrijf exportdocumenten aan te vragen.
Let op: Zonder certificaat kun je geen digitale aanvragen bij de KvK indienen.
Snel je digitale certificaat (sleutel) geregeld in vier stappen:
Het aanvragen van een digitaal certificaat (sleutel) voor elektronische ondertekening is nu eenvoudig geregeld. Beurtvaartadres biedt bedrijven die exportdocumenten bij de KvK indienen een snelle oplossing: Met een aanvraag in vier overzichtelijke stappen is het certificaat binnen enkele minuten beschikbaar.
Wil je meer informatie of direct een certificaat aanvragen? Ga naar onze webpagina.
Leer meer