Per 1 maart 2025 gaan de omschrijvings- en meldingsformulieren uit ons standaard assortiment en kunnen na deze datum niet meer besteld worden bij Beurtvaartadres. Wegens de afname van de hoeveelheid schriftelijke meldingen hebben wij besloten om de papieren omschrijvings- en meldingsformulieren uit ons standaard assortiment te halen. Tot die tijd kunt u zolang de voorraad strekt nog bestellingen plaatsen.
Vragen over deze wijzigingen?
Als u ontvangstmeldingsplichtig bent op grond van de Wet Milieubeheer en het Besluit melden van bedrijfsafvalstoffen en gevaarlijke afvalstoffen die u in ontvangst neemt, bent u verplicht de afvalstoffen die u ontvangt te melden. U kunt dit zowel digitaal (via www.lma.nl) als schriftelijk doen.
Heeft u vragen over deze wijzigingen? Of wenst u nog gebruik te maken van schriftelijke omschrijvings- en meldingsformulieren? Neem vrijblijvend contact op met onze servicedesk via 088-55 22 111 of per mail via info@beurtvaartadres.nl.