Juridisch juist Goede service De beste kwaliteit Compleet assortiment


“Het helpen van klanten vind ik écht tof”

De im-en export Servicedesk van Beurtvaartadres wordt onder andere met Michel Bakker gevormd. Dagelijks beantwoordt hij samen met zijn collega’s vele vragen van klanten omtrent douaneregelingen. Inmiddels is Michel meer dan 3,5 jaar voor Beurtvaartadres in dienst. In deze blog leest u meer over zijn ervaringen!

Ontwikkelen binnen Beurtvaartadres

Voordat Michel in dienst kwam bij Beurtvaartadres, was hij actief voor een heel ander gedeelte wat betreft transport. Michel: “Voorheen zat ik in het personenvervoer, wat ook een andere tak van sport is. Bij het transporteren van goederen komt heel veel bij kijken. In het begin ben ik dan ook druk bezig geweest om het logistieke landschap te leren kennen. Ook heb ik om mij inhoudelijk bij te scholen na 3 maanden in dienst te zijn geweest de basisopleiding declarant gevolgd.”

Toen Michel bij Beurtvaartadres begon, was hij als opvolger gekomen voor een collega die met pensioen zou gaan. Door de jaren heen zijn z’n werkzaamheden ook veranderd: “Naast de Servicedesk ben ik in het begin ook veel bezig geweest met het behandelen van Exportdocumenten voor de KVK en met de administratie. Door de jaren heen is het aantal aanvragen gegroeid en werd het ook steeds drukker op de lijn. Inmiddels kreeg ik ook meer ervaring, dus ben ik binnen de Servicedesk ook steeds meer ondersteuning gaan bieden bij Douane inhoudelijke vragen en is er een nieuwe collega speciaal voor het behandelen van Exportdocumenten voor de KVK en de administratie aangenomen.“

Snel klanten van informatie voorzien

Dagelijks komen bij de Servicedesk vele vragen binnen van vele verschillende bedrijven: “Vragen die wij krijgen, lopen érg uiteen. Vaak gaat het over douaneaangiften waar men op vastloopt of vragen over heeft. Samen met mijn andere collega’s help ik hen vervolgens. Het helpen van klanten vind ik écht tof. Hen helpen en ondersteunen in het proces vind ik heel leuk aan het werk. Het is ook een heel breed vakgebied, vragen kunnen ook alle kanten opgaan. Door de jaren heen heb ik dan ook zeker veel geleerd.”


Beurtvaartadres als organisatie

Over Beurtvaartadres als organisatie en werkgever is Michel ook lovend: “Het staat buiten kijf dat Beurtvaartadres héél goed voor haar personeel is. Ze denken altijd met je mee en er wordt goed voor je gezorgd. Ook wordt hier alles aan gedaan om te zorgen dat je het naar je zin hebt. Bovendien vind ik het interessant om te weten hoe Beurtvaartadres ooit is ontstaan en dat het al heel lang een groot begrip is in de logistieke wereld.“

Interesse? Neem direct contact op

Michel Bakker
Im -en Export Servicedesk

Tel 088-55 22 152 E-mail Stuur een mail 

Deel deze post
Labels
Archief


"Een van de leukste dingen aan mijn werk vind ik het gevoel als ik een klant goed heb geholpen."