Juridisch juist Goede service De beste kwaliteit Compleet assortiment
Beurtvaartadres neemt mee

E-facturatie support

Stel uw vraag over e-facturatie via deze supportpagina

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over e-facturatie en kunt u uw vragen stellen. Om uw vraag te kunnen stellen, dient u het onderstaande formulier in te vullen, waarna onze specialisten contact met u op zullen nemen. 

U kunt zich via deze link registreren en inloggen op het e-facturatie platform. U kunt vervolgens een keuze maken uit het aanmelden via een Microsoft-, LinkedIn- of Google- account. Ook kunt u ervoor kiezen om zich aan te melden via email. Klik in dat geval op ‘Of login met email’ en druk vervolgens op ‘Nieuw account maken?’. Na het inloggen komt u in uw e-facturatie omgeving.

Let op: zorg ervoor dat u zich aanmeldt met uw zakelijke e-mail. Het e-mailadres waarmee u zich aanmeldt zal ook het correspondentiemailadres worden. Nadat u zich heeft ingelogd, worden naar dit mailadres ook iedere twee maanden facturen gestuurd om gebruik te kunnen maken van onze e-facturatie omgeving. 

Na het inloggen komt u in de e-facturatie omgeving. Druk rechts bovenin op uw icoon met naam en klik vervolgens op ‘Bewerk profiel’. Op deze pagina kunt u o.a. aangeven welke e-mailberichten u wilt ontvangen en kunt u extra e-mailadressen toevoegen. Indien gewenst kunt u ook een profielfoto uploaden.

Voeg uw eigen organisatie toe via het menu aan de linkerkant: Administratie  Organisatie. Klik vervolgens op ‘Voeg organisatie toe’.  Vervolgens opent zich een venster waarin u op basis van Organisatienaam, Locatie en KVK-nummer uw eigen organisatie kunt opzoeken en toevoegen aan uw e-facturatie omgeving. U kunt er ook voor kiezen om zelf uw organisatie aan te maken via ‘Ik wil het zelf ingeven’, alleen kunt u dan nog niet uw account activeren.

Na het selecteren van uw organisatie verschijnt er een overzicht van de bedrijfsgegevens. Het is optioneel om extra informatie toe te voegen. Klik hierna op ‘Opslaan’.

Let op: Hierbij dient u uw eigen organisatie te selecteren, dus niet uw klanten

Na het uitvoeren van de vorige stappen is uw organisatie aangemaakt, maar nog niet geactiveerd. Klik op ‘Activeer nu’ om het activatieproces te starten. Vervolgens wordt er een controle uitgevoerd om te er zeker van te zijn dat u bevoegd bent om te handelen voor de door u opgegeven organisatie. Er zijn twee verschillende controlemogelijkheden, namelijk :

  • Optie 1: Automatisch activeren door middel van een iDeal betaling van 1 cent vanaf de bankrekening van de door u opgegeven organisatie. Let op: breek deze iDeal betaling niet voortijdig af! 
  • Optie 2: Procedure voor handmatige activering. U ontvangt dan een factuur om € 15,- excl. btw over te maken van de rekening van de door u opgegeven organisatie

Selecteer de methode, volg de stappen en klik op ‘Doorgaan’.

Nadat u uw organisatie heeft aangemaakt, kunt u het ontvangen van facturen aanzetten. Ga naar  'Organisaties', klik op uw eigen organisatie en scroll vervolgens naar beneden. Bij 'Extra informatie' kunt u vervolgens facturen ontvangen aanvinken. Het vinkje voor het verzenden van facturen staat overigens standaard aangevinkt.


Heeft u vragen? Ik help u graag!

Martijn Benist
E-facturatie specialist

Tel 088 55 22 110 E-mail Stuur een mail 

Beurtvaartadres e-facturatie powered by eConnect